Курс Интернет Реклама и Продажби, част 3-3

33
Здравейте! Това е третата част от курса по Интернет Реклама и ПродажбиАвтор: Христо Митков М.В.Б.У. СОФИЯ, ИНТЕРНЕТ РЕКЛАМА И ПРОДАЖБИ, Част 3 от 3, 2014 г.

Upload: christo-mitkov

Post on 16-Jun-2015

199 views

Category:

Education


3 download

DESCRIPTION

Курс "Интернет Реклама и Продажби", част 3-3, Автор: Христо Митков, 2014 г. Теми: 7. ЕФЕКТИВНОСТ НА РЕКЛАМНИТЕ ПОСЛАНИЯ 8. РЕАЛИЗАЦИИ И ВЪЗВРАЩАЕМОСТ НА ИНВЕСТИЦИИТЕ 9. ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКИ И ОБСЛУЖВАНЕ

TRANSCRIPT

  • 1. ! : .... , , 3 3, 2014 .

2. : 4. 5. 6. : .... , , 3 3, 2014 . 3. 7. 8. 9. : .... , , 3 3, 2014 . 4. 7. CTR? CTR? CTR (Quality score) : .... , , 3 3, 2014 . 5. CTR? : .... , , 3 3, 2014 . Click-through rate - , , . CTR , . 6. CTR? : .... , , 3 3, 2014 . CTR , , ( ). , , 1000 10 1 .. 1%. 7. CTR Google AdWords : .... , , 3 3, 2014 . 8. : .... , , 3 3, 2014 . (Q&A) 9. 8. ? (Conversions)? (Conversion Rate)? (ROI) (CPO)? ? : .... , , 3 3, 2014 . 10. (conversion)? : .... , , 3 3, 2014 . : Impulsemedia.eu 11. / ImpulseMedia.eu ImpulseMedia.eu 12. : .... , , 3 3, 2014 . 13. : .... , , 3 3, 2014 . 14. : .... , , 3 3, 2014 . 15. : .... , , 3 3, 2014 . 16. : .... , , 3 3, 2014 . 17. : .... , , 3 3, 2014 . 18. (CPO)? : .... , , 3 3, 2014 . Cost per order (CPO) AdWords Cost-per-acquisition (CPA) - .. , 19. ? : .... , , 3 3, 2014 . . 20. 1: : .... , , 3 3, 2014 . Google 800 , 42 - , 42 800 19 (800/42=19). 21. 2: : .... , , 3 3, 2014 . 600. , : 354 - 1,69 . (600/354=1,69). 22. (conversion rate)? : .... , , 3 3, 2014 . . : 30 2000 . conversion rate = 30/2000 conversion rate = 1,5 %. 23. Conversion Value? : .... , , 3 3, 2014 . Conversion Value - : 01 (B2B ) , AdWords . Google , 20% . 3000, 45%. ? : 3000 : 45% , : 20% : (3000*45%)*20%=1350*20%=270 Google AdWords 270 24. (ROI) : .... , , 3 3, 2014 . : Impulsemedia.eu - 25. ROI Google AdWords? : .... , , 3 3, 2014 . : 180 . , 100 . ( ). Google Adwords 300 . 30 10 . ? 10 - 1800 . 10 . 1000 . - 300 . ROI = ( )/ ROI = (1800 (1000+300)) / (1000+300) ROI = 38% 26. 9. : . . : .... , , 3 3, 2014 . 27. : .... , , 3 3, 2014 . 1) , 2) . 3) ! . 4) 5) . . 6) . 7) . 28. 44 : 44 , 2 6 : : - 5% 200 , 400 . 10% . : .... , , 3 3, 2014 . 29. 44 : : 8 : 14 000 . : - . , , , , .. : .... , , 3 3, 2014 . 30. : .... , , 3 3, 2014 . 8 Google Text ads - ppc 7000 60 000 20 000 - - Facebook Banner-110p/80p 3000 400 000 4 000 500+ 1000 300 000 3 000 - - 44 3000 400 000 4 000 - - : 14 000 1 160 000 31 000 500+ 31. 1. ,, ., , , , 2012 . 2. ., , , 2008 . 3. ., . , . , , , , 2004 4. ., , 2006 . 5. . Miller M., The Ultimate Web Marketing Guide, Pearson Education, 2010. 6. ., , , , 2001 7. ., , , 2000 8. ., 22 , 9. , Competitive Strategy, 1980 . 10. ., . , : , , , 1995 11. . - . , , 2011. 12. , . , , , , 2003 13. ., . . - , , 2007. 14. , . . , 15. ., . , , , 2002 16. . 17. . - Sheehan B., Basics Marketing 02: Online Marketing, AVA Publishing, 2010. 1. , 2012 . 2. ( . American Psychological Association,APA) http://www.apa.org/ 3. (IAB iab.org, iabulgaria.bg) (www.nsi.bg) 4. , 2012 . 5. ABC World News Tonight 6. Google Adwords support 7. Netmarketshare.com 8. The Wall Street Journal 9. shockmarketer.com/ 10. MarketingExperiments.com 11. Capital.bg 12. Ogilvy.com 13. Prodavalnik.com 14. fonts.com 15. maconprinting.com 16. pin-bg.com 17. en.wikipedia.org 18. assistingauthors.com 19. Start.bg 20. tialoto.bg : .... , , 3 3, 2014 . 32. : .... , , 3 3, 2014 . (Q&A) 33. ! : .... , , 3 3, 2014 .